Pages

Thursday, April 29, 2010

Kisah seram 3

Kali ni berlaku time aku keje plak. Aku ada site visit kat Sabah. Duduk plak kat hotel ZZZZ.Time aku check in dah pukul 1215mlm. Memang letih. Lepas mandi so aku pun get ready utk tido. Lepas aku padamkan lampu aku mengiring belah kanan sambil tarik bantal untuk dibuat bantal peluk. Tengah tarik tu aku tersentuh rambut panjang. Rambut pompuan kot..

Akibat tergezut aku bangun dan cepat2 bukak semua lampu dan tarik keluar selimut, cadar, bantal..semualah..dari katil. Aku tengok clear..Aku rasa tak sedap le plak. Seolah2 aku diperhatikan. Time tu jugak aku turun jumpa receptionist dengan seluar pendek untuk tukar bilik.Aku cite kat awek tu tapi muka dia selamba je. Macam dah biasa dengar cite dr mulut aku tu. Lepas tukar bilik yg jauhhhh..dari bilik asal baru le OK sikit namun rasa fobia still ada lagik.Aku baca2 sikit dan alhamdulillah..lena gak aku tido malam tu. Sampai skang..kalau aku aku nak masuk bilik hotel aku peratikan dulu keadaan bilik tu dan tengok perasaan aku camana. Takut berulang kisah yang sama lagi...

No comments: