Pages

Saturday, April 24, 2010

Kisan Seram 2

Berlaku masa aku duduk rumah sewa kat XXX. Tempat tu OK dan rumah sewa aku tu mengadap semak samun sikit.Masa tu aku gila main game. Kekadang tu sampai Subuh. Member aku yg lain semua skema. Pukul 1100 mlm dah tido. Gila boring diorg ni..

Ari tu aku main Unreal Tournament dari pukul 900mlm dan sedar2 je dah pukul 415pg. Mata aku pun dah berair sebab lama sangat depan monitor. Member yg lain semua dah meleleh air liur. Lepas OFFkan semua suis aku gi kat tingkap untuk tutup langsir. Baru aku nak selak tiba2 ada suara kasar (lelaki) kat luar "...Aii...dah nak tido dah ke..??".Dengan cepat aku melompat terus tido kat sebelah member aku. Sambil tu aku dengar2 kalau2 ada bunyik2 kurang enak di luar..HHmm..takde..Nasib baik.Sape pulak yg duduk lepak skodeng aku main game kat dlm semak..??Dah tu suara dia garau gila...Hissyy..siyul betull...Sampai skang aku teringat lg suara dia..

No comments: