Pages

Tuesday, October 11, 2016

👇🏻perkonsian mengidap kencing manis.

Perkongsian dari rakan blogger.. Moga ianya bermunafaat pd kita semua..
-----------------------------------------------------------

Saya pernah mengidap kencing manis dan kini kencing manis saya dah sembuh sepenuh nya dan ramai kawan2 saya sembuh selepas saya bagi cara mengubati nya*
*Ambil sebiji limau nipis.dan sumbat sebiji garam kasar di dalam nya dan rebus dengan tiga gelas air*
*Rebus agak lama dari tiga gelas air rebus lama sampai air nya tinggal agk segelas dan hancur kan limau* *tadi yg penting biji limau tu di hancur kan guna senduk dan bila dh hancur tapis air tu dan bila sejuk di minum ..bila minum air ni sedia gula2 atau makanan yg manis2 kerana biasanya gula dalam badan akan jd kosong*
*Garam kasar size biasa je x perlu la besar sgt ..belah sikit limau tu untuk sumbat garam tu  sebaik nya buat tiga kali sebiji setiap kali dan* *berselang sehari membuat nya*
*Ingat yg penting hancurkan biji* *limau tu klu x hancur kencing manis nya cuma kurang tapi x sembuh*
*Saya dapat ubat ni setelah saya buat solat hajat mohon ubat kencing manis dari allah swt kerana waktu itu kaki saya nk di potong sebab dah busuk alhamdulillah skrg dah 6 tahun pulih sepenuh nya saya x pernah pantang makan gula*
*#jom kita share dengan rakan2*

No comments: