Pages

Thursday, September 25, 2014

As Salam

==============================
Kami ingin membantu Encik/Puan dengan membuat tinjauan rambang berkenaan kualiti perkhidmatan syarikat telekomunikasi di Malaysia.
==============================
 Boleh kami tahu berapa penggunaan sebulan Encik/Puan termasuk keseluruhan keluarga?
💸 Apakah penjimatan yang Encik/Puan telah terima selama ini?

Sekiranya info diatas menjadi kesudian Encik/Puan untuk dikongsikan, kami akan tunjukkan perbandingan pengiraan di antara produk telekomunikasi tersebut.

Hari ini kami ingin menawarkan peluang kepada pelanggan terpilih untuk mendapatkan penjimatan sebanyak 40-50% sebulan mengikut penggunaan.

Setiap RM50, Encik/Puan akan menikmati masa berbual sebanyak RM20 dan setiap RM30 akan dapat RM10 masa berbual percuma.

1. Kami juga memberikan rebat tunai 3% setiap bulan mengikut penggunaan. Dan paling menarik, Encik/Puan juga dapat rebat tunai 10% dari penggunaan setiap ahli keluarga Encik/Puan.
2. Tawaran ini terhad untuk 1000 VIP pertama. Jika Encik/Puan berminat, sila beri alamat untuk pihak kami menghantar simkad Tone Excel Tune Talk.
3. Encik/Puan hanya perlu membayar RM90 sebagai proses pendaftaran, insuran dan pengurusan mata ganjaran Big Point. Simkad ini juga didatangkan dengan airtime percuma sebanyak RM30.
4. Encik/Puan masih boleh mengekalkan no lama dan dalam proses pendaftaran, no lama Encik/Puan masih boleh digunakan.

Pihak kami mengucapkan berbanyak terima kasih diatas masa yang EncikPuan berikan untuk survei ini.

No comments: